marți, 29 iulie 2014

Cum îl văd pe Robin Hood ? - raw

Cum îl văd pe Robin Hood ? Complet inutil în ziua de astăzi. Dacă nu mă înşel, pentru a-l înţelege, trebuie să te raportezi la situaţia politico-civilă există la data scrierii cărţii, de fapt.. la data consemnării, scriptic sau oral, a existenţei sale. Presupun că, apariţia sa a fost determinată de un sistem sclavagist sau cel puţin cvasi-sclavagist, un sistem în care ereditatea decidea statutul social şi nu competenţele, calităţile personale. Totul fiind deţinut deja, cei noi, cei care erau săraci nu aveau altă variantă de a trăi decât de a se supune celor ce aveau totul (pământ, bani, cultură şi titluri etc.). Aşadar, în opinia mea, Robin a apărut ca o alternativă, ca o şansă a celor săraci care, pentru a supravieţui... El fiind, aşadar o decizie a unei persoane de a ,,împrumuta" de la cei bogaţi în scopul de a ajuta pe cei săraci. Ce altă alternativă să fi avut în contextul în care, totul era deja distribuit ?

Acum, 2 manga-uri:

1. Shin Angyo Onshi - m-a convins să scriu această impresie, el - manga-ul- venind în urma unei idei - Robin Hood.




Am adăugat pozele anterioare, extrase din manga (variantă online) deoarece mi-am amintit de o discuţie în legătură cu Little Red Riding Hood (Scufiţa roşie).

2. Animal land (Dōbutsu no Kuni)  - Makoto Raiku . Mi-a plăcut abordarea.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu